20th september 2012

Trodde jag hade en bra morgon ... den stora var redan uppe och klar när jag gick upp? Fruktansvärt ovanligt , så jag frågade henne först om hon hade get Broc mat -Yes ... efter en stund frågade jag om hon hade vart ute med honom -Yes ... sen kom Broc fram till mig och lämnade mig inte ifred så jag frågade sammanlagt tre gånger om hon hade vart ute med honom , och det hade hon ju.

Sen så skjutsade hennes mamma henne till bussen och jag var på väg upp för att väcka den lille men kände då att det är lika bra att gå ut med Broc så att han inte kissar inne. Samtidigt kollade jag hans skålar ... båda var torra och ingen Broc hade ätit där i alla fall. Så jag fick ringa min HM och be henne fråga den stora en gång till och då hade hon ju inte gjort något av detta !!!!!!! ARG! Hon satt på sig röv i soffan i 15min och valde att ljuga för mig istället för att ta hand om SIN hund.

Hade jag inte kollat hade han inte fått mat innan fem på eftermiddagen.

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0