Tuesday

Det är snart dags att börja jobba igen. Haft en väldigt bra/trevlig/underhållande tisdag , då jag har pratat med två av mina fina vänner , Signe och Madde ♥.

Nu sitter jag och leter jobb , och har hittat några som jag ska försöka söka ikväll. Sen kollade jag efter lägenheter också när jag ändå var i farten och det finns ju självklart inga att hyra! Fans en liten etta med kokvrå (!!) för 2000 och så en tvåa för 5000. Jag väljer helst inget av dem.

Dock var jag ju självklart tvungen att kolla köplägenheter med. Fans två ute och en av dem skulle passa mig perfekt !! Blir så ledsen att det alltid ska finnas bra saker ute när jag inte kan köpa något. Någon som vill låna mig 115 000kr tills jag har fått jobb?
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0